item,
das
.
1.
›Gliederungseinheit, Punkt in einer Aufzählung‹.
Bedeutungsverwandte:
vgl.  2.
Syntagmen:
ein i. anzeigen / durchlesen / einschreiben / finden / geben / verschreiben; von i. zu i
.

Belegblock:

Spanier, Murner. Narrenb.
76, 66
(
Straßb.
1512
):
Dann das register ist geschriben | Vnd nit ein item über beliben.
Fuchs, Murner. Geuchmat 
5219
(
Basel
1519
):
Was jm zů letst doch dar vff stünde | […] Er wurdt zů letst syn jtem finden.
Eckel, Fremdw. Murners.
1978, 98
.
2.
›Schuldposten in einer Rechnung‹.

Belegblock:

Rot
322
(
Augsb.
1571
):
Item, […] Jst ein sehr breuchlich wort in allerley Registern / einnemens vnnd außgebens. Als / Jtem der oder diser ist mir so vil vns souil schuldig. Vnd wirdt nachmals von disem gleichsam für das Gelt selbs genommen / Als so wir sagen / Er ist mir ein gůts Jtem schuldig / das ist vil oder ein grosse summa Gelts. Er hat das Jtem noch nit zalt.